designstoelen.nl 4 out of 5 based on 1 ratings.

Over Designstoelen.nl

 

Bent u op zoek naar de juiste design eetkamerstoel of design bureaustoel voor thuis of kantoor? Designstoelen.nl heeft een assortiment samengesteld waarin rekening is gehouden met de kwaliteit, design en niet geheel onbelangrijk de prijs van de stoelen. Wij kopen rechtstreeks in van de fabriek en daarom hoeven er simpelweg minder mensen te verdienen aan een transactie, daar laten wij u graag van profiteren.
 

Bij Designstoelen.nl verrassen wij u graag in positieve zin. Daarom rekenen wij geen verzendkosten bij bestellingen boven de €400,-, kunt u achteraf betalen, de stoel 14 dagen op proef hebben en geven wij 2 jaar garantie op alle producten.

Designstoelen.nl staat voor service en kwaliteit:
- 2 jaar garantie op alle producten
- 14 dagen niet goed geld terug garantie
- Achteraf betalen mogelijk
- Meer dan 10.000 tevreden klanten in Nederland en België
- 150 m2 showroom in Amsterdam
- Afhalen van de producten mogelijk
- Geen verzendkosten bij bestellingen boven de € 400,-



Bureaustoel Expert klantenservice


De foto’s en video’s die u op onze website ziet zijn 1 op 1 weergaven van de producten die wij aanbieden. De ontwikkeling van het foto materiaal wordt gedaan in onze showroom.


Showroom Amsterdam:
Op een eenvoudig te bereiken locatie in Amsterdam hebben wij ons kantoor en showroom. Rond de showroom vormt parkeren geen enkel probleem. De showroom heeft een oppervlakte van 150m2 waarin u al onze modellen kunt bezichtigen en uitproberen. Ook het kantoor waar wij dagelijks werken is ingericht met onze eigen assortiment. Zo kunt u zien dat de stoelen na en tijdens gebruik nog steeds uitstekend in kwaliteit blijven. U bent van harte welkom en wij helpen graag bij het maken van de juiste keuze. Bovendien hebben wij de lekkerste koffie van Amsterdam!




Grotere kaart weergeven


Locatie en bedrijfsgegevens:

 

Bereikbaarheidstijden webwinkel:

maandag - vrijdag van 09:00 tot 21:00

zaterdag van 09:00 tot 18:00

 

Bedrijfsgegevens:

Designstoelen.nl / STOQ.com
E: [email protected]
T: +31 (0)20 261 34 30
KVK: 57846324
BTW Nummer: NL852761971B01
IBAN: NL05ABNA0496318721


Vacatures

Stage Marketing & Communicatie
Stage Commercieel Medewerker
Stage Grafisch Designer
Sales & Online Marketing

 


Team:
Weten met wie u aan het mailen of bellen bent? Persoonlijk contact en een menselijke benadering is iets wat ook wij belangrijk vinden. Vertel ons gerust over uw wensen, wij vinden er vast een passende oplossing voor.

Customer service:


designstoelen crew patrick


Patrick:

“Ik vind het belangrijk dat klanten heldere informatie krijgen over wat ze bestellen, wanneer ze het geleverd krijgen en dat we voor ze klaar staan op het moment dat er eventuele defecten zijn.

 

Samen met onze logistieke partner stem ik de levering zo goed mogelijk af met de wensen van de klant”

 


Inkoop en logistiek:

designstoelen crew jeroen


Jeroen:
“Je product kan nog zo goed zijn, als de verpakking en de transport niet deugt dan zullen klanten alsnog niet tevreden zijn.

 

Het blijven hameren op goede verpakkingen bij onze fabrikanten en het maken van duidelijke afspraken met onze logistieke partners zijn denk een groot onderdeel van ons succes”



Design en marketing:


designstoelen crew johnny


Johnny:
“Als fotograaf en designer vind ik het belangrijk dat mensen goed kunnen zien wat we te bieden hebben. Met extra close ups en video’s van onze producten als dat nodig is.


Daarnaast streef ik altijd naar een mooi en gebruiksvriendelijk ontwerp voor onze webshops.”

 

 

designstoelen crew linda


Linda:
“Hopelijk heeft u de website goed kunnen vinden en laat de omschrijving van de producten weinig ruimte open voor vragen.


Dat zou betekenen dat ik mijn werk goed doe.”

 

 

 

designstoelen crew demian


Demian:

“Zelf denk ik terug aan het de start van dit bedrijf. Na een lange dag lopen op een beurs had ik erg veel last van mijn onderrug.


Uiteindelijk kwamen we bij bureaustoelen terecht en ik merkte dat die veel van de pijn kon wegnemen. Daar moeten we wat mee gaan doen!”



 

Transport:
Van een transporteur verwacht je dat hij zorgvuldig met de spullen omgaat en dat hij betreft informatie voorziening er alles aan doet om de klant zoveel van dienst te zijn. Wij maken daarom gebruik van DHL logistics. Door heldere track en trace voorziening kunt u exact zien waar uw pakket zich bevindt. DHL logistics is al een langere tijd een betrouwbare partner gebleken waar we zeer tevreden over zijn. Mochten er tijdens uw bestelling toch zaken opvallen die beter kunnen dan horen wij dit graag zodat we dit met onze partner kunnen bespreken.



Uzelf:
Zonder klanten hebben wij geen werk, dat is iets wat we goed beseffen bij het maken van onze keuzes. Wij zijn continu bezig om het proces van het leveren van goede service te verbeteren. Mocht u zelf suggesties hebben ter verbetering van onze communicatie en service dan horen wij dat graag van u. Heeft u onze service als zeer positief ervaren? Laat dan gerust een comment achter op onze facebook pagina.

Click here to subscribe to my mailing list